Tölö IF
Fotboll

Klubbshopen
Här hittar du länkar till våra produkter hos Intersport:

Den orange träningströjan beställs här (har egen webshop):

Lagbeställning

Kontakta Joakim Borén på Intersport för frågor om beställning och sponsortryck. Han nås på joakim.boren@intersport.se  Det är bra om laget utser en administratör (ledare eller förälder) som i sin tur skapar en unik beställning för aktuellt lag och sedan skickar in till Intersport. Efter provning (se storleksprovning nedan) så meddelar varje spelare storlek, eventuellt namn och tröjnummer på träningströjan. Träningströjan kommer även fungera som reservmatchtröja och skall ha samma nummer som ordinarie matchtröja. Därför kommer den att bestå av Tölö-skölden och Dunross-logotypen på magen, detta är inkluderat i priset. Siffertryck och ev namntryck tillkommer.

Klubben står för en målvaktströja per seriespelande lag, dessa ska beställas samtidigt som ordinarie matchstället. De ska ha samtliga sponsortryck samt Tölö-sköld och Dunross-logotype. Extra målvaktströjor, som köps in av lagen själva, ska vara av märket Adidas, dvs lika de klubben står för, men behöver endast ha Tölö-skölden och Dunross-logotypen.

Storleksprovning av kläder

Intersport har vårt sortiment i butiken på Kungsmässan,  så att man kan prova storlekar för enskild eller lagbeställning. Supporterkläder samt hoodies finns i nuläget inte för provning.

Kansli

Till kansliet, kansli@toloif.se, vänder man sig om det gäller ledarkläder inkl vinterjackor (det kommer finnas ett litet lager i klubbhuset) och rekvisition av målvaktshandskar (lagen har rätt till att få ett par målvaktshandskar per seriespelande lag och år till ett viss maxbelopp). Det finns även möjlighet att hämta ut sina handskar i Intersports butik på Kungsmässan, eller 421 Högsbo. Ev överskjutande belopp betalas av målvakten/laget. Det är också kansliet ni vänder er till när det gäller fotbollsrelaterat material såsom bollar, konor, västar m.m.

Medlemskap Intersport

De som är medlemmar men ännu inte valt Tölö IF kan göra det via Intersports hemsida.

Så här registerar du din föreningskoppling samtidigt som du skriver in dig i Intersports Clubshop för att få clubpriser: Clubshop och koppling Tölö IF

Stöd din förening

Lätt mall till hur du kan hjälpa Tölö IF att erhålla 3% i bonus på ditt köp, utan att det berör din egen bonus!