Vi vill rikta ett stort tack till alla som hjälpt till med Tölöcupen och Midsommar.
Vi har fått mycket positiv feedback kring båda evenemangen och utan alla era insatser hade det inte varit möjligt.
I en första summering ser det ekonomiska resultatet ut att ha blivit bra dessutom.
Vi vill också tacka alla de som skänkt kläder till Loppisen, som möjliggjorde att vi som förening kunde skänka 5000 kr till Majblomman.
Vi önskar er alla en härlig sommar!
Med varma Tölö-hälsningar
Vi vill rikta ett stort tack till alla som hjälpt till med Tölöcupen och Midsommar.
Vi har fått mycket positiv feedback kring båda evenemangen och utan alla era insatser hade det inte varit möjligt.
I en första summering ser det ekonomiska resultatet ut att ha blivit bra dessutom.
Vi vill också tacka alla de som skänkt kläder till Loppisen, som möjliggjorde att vi som förening kunde skänka 5000 kr till Majblomman.
Vi önskar er alla en härlig sommar!
Med varma Tölö-hälsningar
Mats Lindgren
Evenemangsansvarig