Välkommen till F12/13!

Välkommen till vår sida, vi är ett härligt gäng tjejer och föräldrar som älskar att spela fotboll och umgås. Utöver våra vanliga fotbollsträningar brukar vi träffas och gå på landslagsmatcher, ha teambuilding med olika aktiviteter och löpträning i kungsbackaskogen.
Är du intresserad av att testa fotboll så tveka inte att höra av dig till oss.
Du hittar våra kontaktuppgifter under "Kontakt" i menyn till vänster.

Fri entré på Hamravallen i helgen
2022-05-24 22:45

Välkomna till Hamravallen alla.

Ta med era föräldrar, mor-, farföräldrar och alla ni känner till våra representationslags matcher i helgen.
(Läs mer om lagen på deras sida)

Det är fri entré och spelarna får möjlighet att se våra A-lag.

På lördag derby i div III damer Tölö-Åsa kl 14.
På söndag div II herrar: Tölö - Eskilsminne kl 14.

Välkomna på lördag och söndag och stöd våra representationslag

Teambuilding och löpträning
2022-03-21 10:56

Igår (söndag) hade vi löpträning i Kungsbackaskogen med våra tjejer. Alla var väldigt taggade och såg fram emot en annorlunda fotbollsträning med kondition i fokus. Efter löpning i backe med intervaller grillade vi korv och hade en diskussion om värdegrund och hur vi vill att stämningen i laget ska vara. Vi införde en nolltolerans mot negativa kommentarer mot varandra och pratade om olika känslor som kan uppstå under match och träning och hur man kan hantera dessa.

En riktigt trevlig och givande eftermiddag med våra tjejer helt enkelt!

Avslutning 2020
2020-12-05 10:30
Nu i lördags hade vi i F12 vår säsongsavslutning! Efter ett år kantat av Corona och alla matcher som ställts in pga. av detta, så fick vi ändå en härlig höst med Cup och träningsmatcher. Som våra tjejer växt och utvecklats under säsongen går knappt att beskriva! Nu längtar vi till Januari och att nästa säsong startar!

Vi kommer lägga upp lite bilder här i flödet från 2020, hoppas ni alla får en God Jul och ett gott slut!