Tölö IF

Tävling:
Matchnummer: 070201002
Samling:12:25, Tingberget
Aktivitetsinfo: Vi kommer förberedda för match! Sömn, Mat, glädje!! Ses på Tingberget!! Samling 12:25
Premiärvinst i division 3
2022-04-17 17:58
Laguppställningen mot Torup/Rydö

Tölö-dam premiär på Tingbergets konstgräs slutar i en 2-1 vinst!

Vi tar med oss att det vi fokuserat på under träning visar sig i vissa stunder med fina intensioner.

Vi vill framåt men det blir också en hel del slit att få bollen på marken då det blir en del långa bollar under matchen!

Vi summerar ändå en av de underbaraste vårdagarna 2022 och att Tölö dam har nu tagit sin första 3-poängare sedan sommaren 2020. Vi får ta med oss det och njuter lite sedan börjar bekanta oss med naturgräset i veckan.

Tack alla som kom och stöttade oss!

Kommande matcher
Spelade matcher