Fotbollsskolan

Fotbollsskolan tillhör det år man fyller 5 eller 6 år och vi fokuserar på att ha roligt med en fotboll under lekfulla former. Alla lagen i Fotbollsskolan tränar samtidigt på Hamravallen på fredagar mellan 17.30-18.30, men är uppdelade i mindre grupper.

Första träningstillfället är 26/4 och vi välkomnar alla barn födda 2018 & 2019 och håller på fram till och med 28/6 (ej midsommarafton).

Ni anmäler ert barn HÄR eller på startsidan via rutan Bli Medlem. Fr.o.m 26/4 ingår 3 veckors prova på.

Höstterminen startar den 16/8 och avslutas den 20/9, om vädret tillåter. Därefter börjar inomhusträningen.

För nya medlemmar i Fotbollsskolan ingår träningskit i avgiften.

Avgift enligt 2024

P/F 18 + 19: Medlemsavgift 100:- + träningsavgift 600:-

För att kunna genomföra Fotbollsskolan behöver vi hjälp av ideella ledare bland er föräldrar. En ledare i Fotbollsskolan behöver inte ha spelat fotboll tidigare, men ett genuint intresse för att ha kul och engagera barnen är viktigt.

Som ledare i Tölö IF får man regelbunden utbildning via bland annat SISU och Svenska Fotbollförbundet allt eftersom barnen blir äldre. Alla ledare i Tölö IF behöver lämna in ett begränsat utdrag ur belastningsregistret.

Är det något du undrar över eller är född 2017 eller tidigare kan ni kontakta vårt kansli på kansli@toloif.se

Välkomna till Tölö IF!