Tölö IF
Fotboll

Klubbshopen

Intersport / Adidas

Vi har fr.o.m 2018 valt att samarbeta med Intersport och Adidas och har tillsammans med Adidas tagit fram en unik matchtröja, träningströja och overallsjacka, via miAdidas. Detta föra att säkerställa att designen kvarstår över en längre tid än fyra år och att saker inte restnoteras eller försvinner ur sortimentet. Däremot är träningsbyxa, shorts och strumpor standard.

Lagbeställning

Kontakta Joakim Borén på Intersport för frågor om beställning och sponsortryck. Han nås på joakim.boren@intersport.se . Det är bra om laget utser en administratör (ledare eller förälder) som i sin tur skapar en unik beställning för aktuellt lag och sedan skickar in till Intersport. Efter provning (se storleksprovning nedan) så meddelar varje spelare storlek, eventuellt namn och tröjnummer på träningströjan. Träningströjan kommer även fungera som reservmatchtröja och skall ha samma nummer som ordinarie matchtröja. Därför kommer den att bestå av Tölö-skölden och Dunross-logotypen på magen, detta är inkluderat i priset, siffertryck och ev namntryck tillkommer. När alla provat ut storlek så gör administratören beställningen på följande länk: https://drive.google.com/drive/folders/1Av7e1HwR8c-hoD5U3J2jpfBWiEdPRYwA?u  och mailar in till Joakim Borén.

Klubben står för en målvaktströja per seriespelande lag, dessa ska beställas samtidigt som ordinarie matchstället. De ska ha samtliga sponsortryck samt Tölö-sköld och Dunross-logotype. Extra målvaktströjor, som köps in av lagen själva, ska vara av märket Adidas, dvs lika de klubben står för, men behöver endast ha Tölö-skölden och Dunross-logotypen.

Enskild beställning eller komplettering

Detta görs via Tölö IFs klubbsida på Intersports hemsida, https://team.intersport.se/tolo-if
På klubbsidan finns Tölö-profilerade kläder. Där kan man betala direkt via Klarna. Kläderna kan sedan hämtas ut hos Intersport på Kungsmässan.

Storleksprovning av kläder

Intersport har vårt sortiment i butiken på Kungsmässan,  så att man kan prova storlekar för enskild eller lagbeställning.

Kansli

Till kansliet, kansli@toloif.se, vänder man sig om det gäller ledarkläder inkl vinterjackor (det kommer finnas ett litet lager i klubbhuset) och rekvisition av målvaktshandskar (lagen har rätt till att få ett par målvaktshandskar per seriespelande lag och år till ett viss maxbelopp). Det finns även möjlighet att hämta ut sina handskar i Intersports butik på Kungsmässan, eller 421 Högsbo. Ev överskjutande belopp betalas av målvakten/laget. Det är också kansliet ni vänder er till när det gäller fotbollsrelaterat material såsom bollar, konor, västar m.m.

Medlemskap Intersport

De som är medlemmar men ännu inte valt Tölö IF kan göra det via Intersports hemsida, https://www.intersport.se/club-intersport/ De som inte är medlemmar i Intersports bonusprogram kan göra det via hemsidan, eller i butiken. Poäng och Bonus till Tölö IF :)