Så här blev bemanningen för Tölö IF F09:
Lag |
Uppgift |
Dag |
Tider |
Namn |
Ta med: |
F09 |
Tillagning (klubbhuset) |
Lördag 3:e Juni |
10:00-13:00 |
Tyra L |
Frukt |
F09 |
Tillagning (klubbhuset) |
Lördag 3:e Juni |
10:00-13:00 |
Molly JS |
Frukt |
F09 |
Kiosk Klubbhuset +toast |
Lördag 3:e Juni |
08:00-11:00 |
Viola S |
Kaka |
F09 |
Städning |
Lördag 3:e Juni |
07:30-10:30 |
Emma ES |
Kaka |
F09 |
Städning |
Lördag 3:e Juni |
10:30-13:00 |
Alessia P |
Kaka |
F09 |
Städning |
Lördag 3:e Juni |
10:30-13:00 |
Elsa J |
Kaka |
F09 |
Städning |
Lördag 3:e Juni |
10:30-13:00 |
Holly J |
Kaka |
F09 |
Städning |
Lördag 3:e Juni |
10:30-13:00 |
Vilda M |
Kaka |
F09 |
Städning |
Lördag 3:e Juni |
13:00-16:00 |
Olivia H |
Kaka |
F09 |
Städning |
Lördag 3:e Juni |
13:00-16:00 |
Stella B |
Kaka |
F09 |
Städning |
Lördag 3:e Juni |
13:00-16:00 |
Thea L |
Kaka |
Alla som arbetar på cupen ska också bidra genom att ta med 10 frukter (banan, clementin eller äpple) eller genom att baka/köpa 20-30 chokladbollar/kanelbullar/muffins/långpannebitar i storleken 6*6cm. Vi försöker hålla frukten/fikat till någon av dessa sorter för att det ska underlätta vid försäljning.
Tack alla frivilliga för hjälpen. Som vanligt vid förhinder gäller följande: Man är själv ansvarig för byte med annan spelare i laget samt att man meddelar mig så jag kan uppdatera Tölöspasslista med rätt spelare och telefonnummer.
Ni som inte fick ett pass på tölöcuppen se till att ta något av passen för kioskveckan och eller Midsommar.