Tölö IF logo
Tölö IF
Fotboll

U17 » Gothia Cup: grupp 2010
 
Tid:mån 13 juli, 09:00 - 18:00
Plats:Borta
Aktivitetsinfo:Hej!

[Ny information]
Vi har fått med ett lag i 2010 gruppen! Sedan behöver ni hjälpa till när det blir dags med kungsbackaleken i augusti/september! Klubben satte det som villkor för att ni inte skall betala något! Ni slipper alltså betala avgiften på 500 kr!

Ledarna U17

------------

Kompletterande praktisk information kommer senast att komma under nästa vecka.

Vi har sedan tidigare med ett lag i gruppen för 2009 men vi ledare håller på att se över möjligheterna att få med ytterligare ett lag men i 2010-gruppen. Kostnaden per spelare blir ca 500kr,  har vi tur så betalar klubben det men det är inget som är klart än så räkna med en kostnad på ca500kr

Svara "ja" på kallelsen ifall ni har möjlighet att vara med.  Det är kort om tid så svara innan lunch idag.

/Ledarna U17

<< Tillbaka